2019年7月18日 星期四

【神級保濕面膜推薦】滿滿的藍銅胜肽精華!Derma Elements美肌原液 拯救嫩滑肌膚必備

對於極度容易敏感嘅我,有時做完treatment 或者沖完熱水涼,塊面都會紅到一達達 ,之後就開始痕。其實根源問題係肌膚防禦力唔夠好,之前都叫啲朋友推薦保濕面膜畀,但效力唔太持久,想加強防禦力係咪等於要全套護膚品換過?又未必 我今次推薦嘅係DermaElements保濕面膜同藍銅胜肽原液,比精華液更保濕,仲好啱敏感肌添。

唔知道大家有冇用過藍銅胜肽精華呢?對藍銅胜肽呢個成份會唔會有啲陌生,等我簡單講下係咩嚟啦

人類唾液入面含有藍銅胜肽,其作用係修護肌膚及對抗發炎問題,又可以促進膠原蛋白增生、緊緻肌膚。對於敏感肌絕對是一大恩物,能修護同時補水,仲可以迅速降紅、舒緩敏感情況。

透過細胞滲透壓原理,原液係可以直接導入細胞,所以好快就可以被肌膚吸收,從而由根底解決肌膚問題,你可以當藍銅胜肽原液係藍銅胜肽精華濃縮版或者係肌膚supplement一樣。

平時夏天保濕產品滋潤度未必夠冬天用,可以混合護膚油一齊用增加滋潤度又唔駛浪費產品。同樣道理,用開既產品唔夠防禦力既時候可以喺護膚加「原液」


包裝超衛生,第一次用嘅時候打開密封既原液再裝番呢個樽蓋就可以。

而且用法超簡單,只要潔面後 護膚第一個步,將1-2 毫升份量用手於全面向上打圈按摩,利用掌心熱力幫助導入,向上推更可加強緊緻效果!如果喜歡敷保濕面膜嘅朋友,我推薦你地用以下呢款生物纖維面膜!

配合原液使用,敏感肌另一恩物,當然係我最愛既面膜

藍銅胜肽生物纖維面膜蘊含既保濕因子可以提高肌膚水分,平時做完facial面部繃繃緊,藍銅胜肽生物纖維面膜絕對是我最推薦的保濕面膜
敷一敷即刻補充療程後流失左嘅水分,用後可以令肌膚回復滋潤有光澤!而且面膜既質地屬生物纖維,超貼面,原來呢塊保濕面膜係利用酵母菌及植物等天然材料提取的納米級有機纖維,歐美醫學界都會用佢嚟做人造皮膚。另一個原因令呢款保濕面膜備受推薦,就係因為佢夠薄!只有 3-8mm 薄得黎又比起一般面膜承載多一倍有多嘅藍銅胜肽精華,我第一次敷上去貼面到唔記得除 不過記得敷15-20分鐘就夠喇,敷完仲可以輕拍面部剩餘既精華吸收剩餘嘅藍銅胜肽
原液效果真係超顯著 其實除咗今次試用嘅藍銅胜肽DermaElements嘅精華原液多不勝 仲有好多款唔同功效架!真係睇到我花多眼亂 好想試曬佢地

想試既朋友留意喇
由即日起,DermaElements 推出藍銅胜肽體驗組合,於 DermaElements 專門店或網上商店即 可以 HK$150 惠顧藍銅胜肽體驗組合 包括藍銅胜肽原液 5ml 1 支、藍銅胜肽生物纖維面膜 1 片、DermaElements 迷你收納袋 1 個 (原價 HK$445),優惠有限,售完即止!




加入Celia的Facebook專頁 @ missncelia 及Instagram @_n.celia了解我更多 <3

歡迎任何合作邀稿、出席活動或產品試用,請電郵聯絡 missncelia@gmail.com

沒有留言:

張貼留言